WATERWORLD, postapokaliptični spektakl s Kevinom Costnerom u glavnoj ulozi, smatra se jednim od najvećih flopova u povijesti Hollywooda, a smatra se najvećim od tri velika udarca na karijeru Kevina Costnera (Wyatt Earp, Waterworld, The Postman) koji je nakon toga izgubio povjerenje studija i prestao biti "magnet za publiku".
I premda je nakon toga nanizao brojne vrhunske projekte, Costner je službeno okončao desetogodišnji niz hvaljenih i/ili komercijalno uspješnih filmova.
Gledajući s odmakom, kritika i mediji uživali su gazeći po filmu jer radilo se o visokobudžetnom spektaklu čiji je najveći problem upravo taj što nije privukao publiku, a ne to da se radilo o katastrofalnom filmu ili očitom promašaju. Štoviše, visokobudžetni spektakl na moru samo je dvije godine kasnije postao jedan od najuspješnijih filmova svih vremena (Titanic).
Vrlo jednostavna premisa "Mad Maxa na vodi" odlično je funkcionirala, a ono što je filmu nedostajalo na polju originalnosti, nadoknadio je eksplozivnim i nabrijanim scenama koje su pokušale naglasiti koliko je novca potrošeno. Costner je uložio vlastita 22 milijuna i vjerovao u uspjeh, ali to se negativno odrazilo na atmosferu na snimanju jer glumac se neprestano miješao u posao redatelja i scenarista, a kasnije se uplitao i u montažu. Njegova nastojanja da pod svaku cijenu izbjegne još jedan razvučeni flop (u kinima je podbacio i njegov prethodni film, Wyatt Earp) nisu urodila plodom, a vratio je tek 55% budžeta koji se na kraju popeo do 235 milijuna dolara.
Film je u konačnici vratio uloženo, a do 2013. uspio je i zaraditi osam milijuna dolara.
Uzevši sve to u obzir, Waterworld djeluje kao jedan od onih projekata koje studiji više ne bi dirnuli ni štapom, ali ono što ne funkcionira u okvirima nekadašnjeg Hollywooda itekako je zabavno streaming servisima koji troše abnormalne količine novca na projekte koji na papiru ne djeluju kao posebno isplativa ideja.
Redatelj izvrsnog 10 Cloverfield Lanea, Dan Trachtenberg, stoji iza ove sulude ideje. Prema pisanju Collidera, redatelj je uspio uvjeriti neimenovani streaming servis (vjerojatno Peacock) da je došlo pravo vrijeme za TV verziju Vodenog svijeta.
Iako još nisu sigurni što se pristupa tiče, radnja bi trebala biti smještena 20 godina nakon događaja iz filma i to je više-manje sve što znamo. Budžet će vjerojatno biti visok jer ovo djeluje kao skup podvig, ali streaming servisi rade "hrabre" poteze i ulažu astronomske iznose u projekte kao što je HBO-ova 200 milijuna teška ekranizacija videoigre The Last of Us ili TV verzija Gospodara prstenova za čiju će prvu sezonu Amazon iskeširati gotovo pola milijarde dolara.