IAKO se kaže da je mušterija uvijek u pravu, ispovijesti zaposlenika iz uslužnih industrija pokazuju da se oni ipak zadnji smiju.
Niz njih otkrio je kako se osvećuje bezobraznim kupcima, klijentima ili gostima. Tako su prodavači otkrili svoj mali trik s vagom, a i konobari su ispričali kako prolaze ljudi koji njima dignu živce.
"Imala sam gosta koji nije kontrolirao svoje ruke oko mene. Slučajno sam mu izlila vrhnje u krilo", otkrila je jedna konobarica kojoj se šlatanje nije sviđalo.
"Radim u Whole Foodsu. Kad je kupac bezobrazan, stavim ruku na vagu s voćem kako bi cijena bila veća", otkrio je jedan trgovac.
"Radim u banci, a kad je klijent nestrpljiv i lupka prstima po šalteru, ja još više usporim", otkrio je pak bankar.
"U bircu je bio muškarac koji je bio bezobrazan i pijan te je zahtijevao čašu bijelog vina. Natočio sam mu vodu i rekao da je to vino", otkrio je konobar.
"Jednom je u dućan u kojem sam radila došla starica s unukom, koja me nazvala ružnom i debelom. Rekla sam maloj da sam ja ona iz budućnosti, a ona je počela plakati", ispričala je jedna trgovkinja.
"Jednom sam rekla mušteriji: 'Zbilja biste trebali paziti kako se ponašate prema ljudima. S obzirom na to da ste stari, jednom ste nogom već u grobu, a čula sam da je u paklu jako vruće", ispričala je druga.
"'Zaboravila' sam zaračunati popust bezobraznom kupcu. Ljudi, pazite kako se ponašate", tvrdi treća.
"Taj tinejdžer je bio kreten kad mu nisam htjela prodati upaljač jer je bio maloljetan pa sam mu poručila da ukrade mamin, poput ostalih klinaca", tvrdi još jedna.
"Jednom sam čak triput dala pogrešnu narudžbu istoj ženi, jer je bila najbezobraznija osoba koju sam srela", ispričala je zaposlenica fast fooda.
"Kad su gosti bezobrazni prodajem im kavu bez kofeina i s nemasnim mlijekom. Kad ste barista znate da su ljudi jako bezobrazni prije nego što dobiju svoju kavu", tvrdi jedan djelatnik kafića.