Heroji League of Legendsa nose Louis Vuitton i to izgleda vrhunski

Foto: Riot Games

PRESTIŽ je stigao u League of Legends, a za to je zaslužna poznata francuska modna kućna Louis Vuitton koja je dizajnirala nove skinove za nekoliko heroja u popularnoj igri, ali i virtualni bend True Damage, koji će nastupiti prije finala svjetskog prvenstva u League of Legendsu u Parizu 10. studenog.

Akali, Ekko, Qiyana, Senna i Yauso nose Louis Vuitton. Ako vam ta imena nište ne znače, ne brinite, radi se o herojima u League of Legendsu koji su dobili novu odjeću zahvaljujući suradnju LV-a i Riot Gamesa povodom svjetskog prvenstva u League of Legendsu, najvećeg esport događaja na svijetu. LV će nositi i glazbena skupina True Damage sastavljena od Soojin iz (G)I-DLE, Duckwrtha, Thutmosea, Becky G i Keke Palmer te dva heroja iz igre, Qiyane i Senne, što je čini donekle virtualnom. Kolekciju inspiriranu hip-hopom dizajnirao je Nicolas Ghesquière, a u igri će se skinovi zvati po bendu - True Damage.

Prošle je godine finale svjetskog prvenstva u LoL-u ugostila Južna Koreja, a pratilo ga je gotovo 100 milijuna ljudi što ga svrstava među najveće i najvažnije događaje u gamingu. Nastupila je grupa K/DA s pjesmom POP/STARS koja je u 24 sata preslušana više od pet milijuna puta, a danas broji nešto manje od 280 milijuna pregleda na YouTubeu. Nekoliko godina ranije isto su natjecanje otvorili Imagine Dragons s pjesmom Warriors, zato ne treba čuditi zašto se glazbenici, ali i modne kuće, žele prezentirati na najvećoj esport pozornici na svijetu. Ove godine ona je u AccorHotels Areni u Parizu, gradu poznatom po modi i domu Louis Vuittona.

Međutim, neće samo heroji i glazbenici biti umotani u Louis Vuitton. Ista je kompanije dizajnirala i kovčeg za trofej svjetskog prvenstva zvanog Summer's Cup. Dosad su to radili samo za najveće sportske događaje kao što je Svjetsko prvenstvo u nogometu, što opet ukazuje na brzi rast esporta. 

Postoje i drugi zajednički interesi ove dvije kompanije, kao što je azijsko tržište na kojem su obje kompanije jako poznate. Tako je LV najavio i otvaranje 1500 novih radnih mjesta kako bi zadovoljio potrebe tržišta u Kini. Vlasnik Riot Gamesa je kineski div Tencent, jedna od najvećih kompanija na svijetu i jedna od najzaslužnijih za plasman videoigara na kinesko tržište.

Ovo je ujedno i prva takva suradnja u svijetu visoke mode i esporta, ali ne i prvi doticaj LV-a s videoigrama. Još 2016. su u suradnji sa Square Enixom koristili jednog lika iz Final Fantasyja 13 za svoju reklamnu kampanju. Ovo je neusporedivo veća i značajnija suradnja koja LoL-u daje potpuno novi aspekt i to nedugo nakon što je igra proslavila 10. rođendan. 

Pjesma, odnosno tema, svjetskog prvenstva u LoL, tko će je izvoditi i kako, sve su to bitne stvari fanovima i Riot Games je to sjajno prepoznao. Zato je Worlds najveći esport događaj na svijetu, a ne samo zbog brojki gledanosti. Cijeli svijet prati završnicu Worldsa. Zbog produkcijske, organizacijske, i svake druge razine, čeka se kako će postaviti nove standarde u industriji i dosad im je to sjajno polazilo za rukom, od produkcije pjesama do integracije prilagođene stvarnosti zbog koje se čini da zmaj leti stadionom. 

Ove godine već su je pomaknuli uključivši Louis Vuitton u priču za pariško finale, a pravi spektakl nas tek očekuje. Naravno, ništa od toga ne bi bilo moguće već 10 godina da ljudi ne vole njihovu igru i ne žele gledati najbolje igrače u svijetu kako se bore za titulu prvaka svijeta. Među najbolje četiri ekipe plasirao se i G2 Esports koji predvodi mladi Hrvat Luka "Perkz" Perković. Za mjesto u finalu igrat će protiv trostrukog svjetskog prvaka korejskog SKT T1 za koji igra najveći LoL igrač svih vremena Lee "Faker" Sang-hyeok.

Kako LV izgleda na herojima u igri, možete pogledati u galeriji:

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.