FOTO Hrvatice smislile seksi kabanice koje baš ništa ne prepuštaju mašti

Foto: Deyan Barić

DA KIŠNE kabanice ne moraju biti odjevni predmet koji se vadi iz ormara samo kad su vremenski uvjeti toliko loši da kišobran nije dovoljan dokazale su mlade dizajnerice Iva Pemper i Marina Sedlić, koje stoje iza hrvatskog branda ZUZU. Potvrda za to je i retrofuturistički modni editorijal kojeg je snimio Deyan Barić, a kao umjetnički direktor potpisuje ga Rea Matas.

Kako magistrica grafičkog dizajna Iva i diplomirana specijalistica tržišnih komunikacija Marina same kažu, još su uvijek novopečeni brand koji želi zauzeti poziciju na domaćem i stranom tržištu.

"Želimo upoznati tržište s našim kvalitetama i prednostima jer je u pitanju ručni rad za koji je potrebno dosta radnih sati i pažnje zbog prirode materijala s kojim radimo. Voljele bi da se jednoga dana naše kabanice prošeću i po modnim pistama", izjavile su.
​​
U nedostatku prozirnih i ženstvenih krojeva kad su u pitanju kabanice, odlučile su preuzeti stvar u svoje ruke i napraviti jednu koja neće pokvariti kombinaciju ispod, i u kojoj se svaka žena može ponosno prošetati gradom.



"Naše se kabanice mogu kombinirati u raznim prilikama - od svakodnevnih kombinacija na traperice do haljina i štikli, te u takvim prilikama kabanica može dodatno 'podignuti' odjevnu kombinaciju. Svatko tko poželi kupiti kabanicu ima mogućnost samostalne kombinacije boja (od obruba do ušivnih trakica), načina zakopčavanja (cif ili drukeri) te dodavanje volana na određenim dijelovima kabanice. Tom mogućnošću samostalnog kombiniranja ZUZU brand dao je dodatnu vrijednost proizvodu, a takav način personaliziranja kabanice znači isticanje i izdvajanje iz mase monotonih i više-manje jednakih ili slično odjevenih ljudi te ih čini posebnim, kreativnijim i drugačijim", istaknula je Marina Sedlić.

Već prvi pogled na kabanice poznatog je fotografa Deyana Barića podsjetio na futurističku estetiku znanstveno-fantastičnog klasika koji trenutno igra u našim kinima – Blade Runnera. Djevojkama se svidjela ideja današnjeg pogleda na budućnost iz perspektive pop kulture prošlosti, 70-tih i 80-tih godina prošlog stoljeća.



"Blade Runner filmom dominira futurizam obojen svjetlom neona. A to u Zagrebu u takvim količinama jednostavno ne postoji. Stoga su nam mlazovi vode suočene s jakim osvjetljenjem na Bandićevim fontanama bile dobrodošao vizualni surogat. Zlatni sat oko zalaska sunca, kroz providni materijal kabanica pružio nam je toliko željeni dojam utopijsko-distopijskog futurizma koji možemo vidjeti u filmu", rekao je Deyan.

Za impresivan replikantski izgled djevojaka zaslužna je Nikolina Zaninović Kokotović, koja potpisuje frizure i makeup.

ZUZU brand probija se na tržištu Hrvatske i bivše Jugoslavije, a uspjele su i proširiti distribuciju kabanica na zemlje Beneluxa, Kanadu te druge dijelove Europe. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.