FOTO 60 tisuća kvadrata, 6 etaža, 1500 zaposlenih: Zavirite u najveći shopping centar Dalmacije

Foto: Index

SUNCE je danas prilično upeklo u Splitu. Čak ni refuli bure ne smetaju, sve preko kratkog rukava čisti je višak. Provjerili smo stoga kako se na ovaj pravi proljetni dan snalaze u Mall of Splitu, najvećem shopping centru Dalmacije, koji je otvoren prije desetak dana. Je li uopće itko spreman zamijeniti Rivu golemom građevinom u predgrađu Splita na Mejašima? 

Od podne do dva sata, dakle, na udarno vrijeme za kavu na Rivi, Mall je pun svijeta. No, mjesta je za još toliko posjetilaca. Dio dvoetažnog parkinga zjapi prazan. Kad pogledamo uokolo, nije ni čudo. Tri etaže dućana, 60 tisuća kvadrata prostora, do zahoda vodi dugi 20-metarski hodnik. Sve je u Mallu predimenzionirano, ali i lijepo uređeno. U suncu se može uživati na vrhu ili na nekoj od terasa. Pogled doduše, nije spektakularan, uokolo Malla teško da se može govoriti o nekoj smislenoj urbanizaciji.

Veliki izbor

Od otvaranja je prošlo deset dana, no većina popusta i dalje se drži. Kažu nam bit će sigurno još ovaj vikend, a tko zna, možda i duže. Kupiš dva platiš tri, prekoputa zimska kolekcija na 50 posto popusta, zlato 20 posto jeftinije, srebro čak 50...

U nekim dućanima svijeta baš i nema, no prodavačica satova i optike ne žali se na promet.

Neki nam, pak, nisu krili razočaranje posjetom, a pogotovo učinkom na blagajni.

"Samo gledajte koliko ih nose kese. Malo ćete ih vidjeti", kaže nam dobro upućena prodavačica.

I zaista, malo je onih koji nose nešto u ruci, no možda je u pitanju i to što je izbor zaista velik pa se ljudi ne stignu odmah odlučiti. Na sam dan otvaranja u nekim je trgovinama bila tolika gužva da ni blagajne nisu bile pripremljene za takvu navalu kupaca. Deset dana kasnije sve se, čini se, uhodalo i dućani samo čekaju svoje kupce.

Neki djelatnici misle da je pogubno djelovala antireklama sa naplatom parkinga zaposlenicima.

"Takav je naš svit. Sad neki iz dišpeta neće doći", komentiraju prodavačice.

Sarajlije obožavaju shopping u Splitu

U Mallu su, pak, prezadovoljni startom. U prva četiri dana posjetilo ih je 350 tisuća građana iz cijele Dalmacije, ali i šire regije.

To je istina, u kafiću srećemo simpatičnu ekipu iz susjedne države. Dvije obitelji, zaparali su iz Bosne vidjeti to čudo. Interes susjeda je veliki, neki su se i prije otvaranja raspitivali oko brandova. Sarajlije obožavaju shopping u Splitu jer nađu onoga čega nema kod njih. Bili su zadovoljni i kada je Split imao samo Joker i City Centar, a sada će još rađe i češće put Splita.

U Mallu kažu kako su zbog iznimne posjećenosti neke trgovine već u prvim danima rada ostvarile rekorde u prodaji. Zadovoljni su i što je sve proteklo bez većih prometnih gužvi. Drže kako je za veliki interes u prvom redu zaslužna atraktivna ponuda. Neke od marki, poput Kotona i Buzza, po prvi put su dostupne u Hrvatskoj, dok su Lego, GAP i Zara Home po prvi put dostupne u Dalmaciji. Popusti se najavljuju tijekom cijelog ožujka.

Kao tvornica

Splitski gradonačelnik Ivo Baldasar na otvaranju je Mall usporedio s tvornicom. Neće baš biti dodane vrijednosti, ali sa 1.500 zaposlenika nesporno spada u red najvećih splitskih kolektiva. Shopping centar podijeljen u četiri vertikalne cjeline: Jadran, Vestibul, Pjaca i Marjan, a na svakom kantunu nalaze se sadržaji kojim su ispunjeni. Nije loša ideja jer je zbog veličine samog centra tako olakšano snalaženje.

Dosta prostora je, međutim, još neiskorišteno, a ima i prilično slobodnih reklamnih panoa. 

U Mallu se mogu naći brendovi Reserved, Oysho, Mohito, Lego, Sinsay, Cropp, House, Shoetique, Stradivarius, Pull & Bear, Mango man, Optika Sentina, Nine West, Piazza Italia. Najveći zakupci su Interspar, Koton, Inditex grupacija i LPP. U centru rade četiri slow food restorana i 10 fast food zalogajnica. Kino kompleks ima devet dvorana. Psi u centar mogu, ali na povodcu ili u ruci. Pušenje je zabranjeno, kao i nošenje oružja, kupaćih kostima, vožnja bicikla ili rola. Fotografiranje također nije dopušteno, ali mi smo se, eto, nekako provukli i odradili reporterski đir po Mallu uz kavu na terasi i uživanje na suncu. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.