Po prvi put od 2015. godine Europska radiodifuzna unija (EBU) redizajnirala je generički logo Eurosonga. Novi dizajn koristit će se od Eurosonga 2026. i na budućim natjecanjima.
EBU je danas predstavio logo. Poznati element, srce, i dalje se nalazi u središtu, ali je logo sada u novom, prilagođenom fontu Singing Sans, a početno slovo "e" više nije veliko.
Logotip je uključen i u ovogodišnji vizual povodom 70. obljetnice Eurosonga. Osvježenje brenda Eurosonga kreirala je Europska radiodifuzna unija (EBU) u suradnji s britanskim studijem za brendiranje PALS koji je također radio na strategiji brenda za Eurosong 2023. u Liverpoolu.
"Eurosong je oduvijek bio evolucija, glazbena, kulturna i kreativna. Ovo osvježenje odaje počast 70 nevjerojatnih godina, a istovremeno vodi brend prema uzbudljivoj budućnosti. Smjelo je, razigrano i puno srca, baš kao i samo natjecanje. Jako smo ponosni što ga predstavljamo svijetu", rekao je Martin Green, direktor natjecanja.
"Naš novi logotip i izgled osmišljeni su kako bi brend Eurosonga bio jasniji na digitalnim platformama, okupio našu obitelj projekata na jednom mjestu i zaštitio brend globalno za članove EBU-a dok natjecanje nastavlja privlačiti novu publiku diljem svijeta", dodaje.
"Kako se približavamo Eurosongu 2026., počet ćete primjećivati sve više našeg novog identiteta brenda, a u nadolazećim mjesecima bit će još iznenađenja i detalja o svim aktivnostima kojima se slavi 70 godina postojanja United by Music", kazao je za kraj.
Fanovima Eurosonga izgleda se ne sviđa novi logo.
"Čestitke onome tko je radio ovaj logo, ali u dobroj namjeri vam govorim da se vratimo na stari logo", "Jako teško je biti fan Eurosonga", "Ovo mi izgleda kao Canva ili AI, ne na dobar način", "Ovo nije Disney kanal niti dječje natjecanje, vratite stari logo", "Puno je problema s Eurosongom, ali stari logo nije bio problem. Stari je bio puno bolji", "Izgleda kao da se dijete igralo", neki su od komentara.
Povijesno gledano, svako izdanje Eurosonga imalo je jedinstveni logo koji je kreirao domaćin do 2004. godine. Te godine EBU je uveo standardizirani logo srca gdje je "V" u "EUROVISION" zamijenjeno srcem koje sadrži zastavu zemlje pobjednice prethodne godine, osiguravajući dosljednost u svim izdanjima.
Ovaj generički logo služio je od 2004. do 2014. godine, kada ga je 2015. godine zamijenila modernizirana verzija u čast 60. obljetnice natjecanja. Ažuriranje, koje je dizajnirala agencija Cityzen sa sjedištem u Amsterdamu, sadržavalo je čišće poravnanje slova, profinjenije srce i poboljšanu čitljivost pri malim veličinama.