Doris Pinčić se pohvalila novim projektom: Posluje s Ministarstvom turizma i HTZ-om

Screenshot: YouTube

DORIS Pinčić zaštitno je lice nove kampanje "Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku" Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice.

Osim što je zaštitno lice kampanje, Pinčić je i autorica svih videa koji će biti objavljeni u kampanji.

Iz Hrvatske turističke zajednice danas su priopćili da je "po prvi put u povijesti krenula nacionalna kampanja ruralnog turizma", a "Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku" je napravila Doris Pinčić.

"Zaštitno lice kampanje i autorica zanimljivih video materijala je popularna voditeljica Doris Pinčić", pohvalili su se.

Za sada nije poznato kako je došlo do suradnje Doris Pinčić s Ministarstvom turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice i jesu li joj i kolika sredstva iz proračuna dodijeljena za ovaj projekt. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.