Onima koji ljeto provode krstareći, jedna pogreška po dolasku na brod može ozbiljno poremetiti ostatak putovanja. Prema riječima Alley Kerr, plesačice i pjevačice koja je radila na više od 100 brodova za krstarenje, a danas vodi putopisnu stranicu Wanderlust Alley, najčešća zamka u koju putnici upadaju može se jednostavno izbjeći – ali mnogi to ne učine.
"To je dan kad svi pokušavaju rezervirati izlete na kopnu, srediti pristup internetu, rezervirati restorane i sve dodatne sadržaje", rekla je Kerr za Independent, govoreći o prvom danu ukrcaja na brod. "Ako to možete izbjeći i sve obaviti unaprijed, život će vam biti mnogo lakši."
Naime, prvi dan krstarenja obično je izrazito kaotičan jer tisuće putnika nastoje istodobno rezervirati popularne aktivnosti i dodatne usluge. Kerr naglašava da je upravo odugovlačenje s tim odlukama česta početnička pogreška koja može rezultirati time da putnici ostanu bez mjesta na izletima i događanjima koja su ih najviše zanimala.
"Ljudi koji nikad nisu bili na krstarenju često dođu na brod i tek na kraju dana shvate: 'Oh, sve je rasprodano'", objasnila je. "Smatram da je to jedna od najgorih stvari koje vam se mogu dogoditi jer ste ostali uskraćeni. Za mnoge aktivnosti postoji ograničen broj mjesta."
Dodaje i da nitko ne želi završiti tako da 109. put ide na isti tobogan samo kako bi ispunio vrijeme dok je brod usidren, a ostali uživaju na kopnu. Ključ je, kaže Kerr, u pripremi.
No, nije sve uvijek u rukama putnika. Putnici na nedavnom krstarenju Celebrity Cruisesa doživjeli su ozbiljan peh koji nije imao veze s njihovim planiranjem. Brod Celebrity Constellation ostao je bez struje na tri sata tijekom 11-noćnog putovanja po Mediteranu zbog tehničkog kvara.
Tijekom tog vremena, putnici su bili zaglavljeni na brodu bez osnovnih sadržaja poput rasvjete, klimatizacije, funkcionalnih toaleta i kuhinje. Glasnogovornik Royal Caribbean Groupa, matične tvrtke Celebrity Cruisesa, potvrdio je za USA Today da je gubitak struje bio rezultat tehničkog problema, no dodatni detalji nisu objavljeni.