To se zove poduzetnički duh: Vješalice u brazilskim buticima broje lajkove s Facebooka

KAKO bi iskoristili Facebook u svoju korist, menadžeri brazilske podružnice robne marke "C&A" došli su na genijalnu ideju. Ovi dosjetljivi Brazilci napravili su vješalice koje broje Facebook lajkove za svaki artikl.

Ove originalne vješalice povezane su s Facebook stranicom tog robnog lanca, na kojoj se nalazi popis svih artikala, pa se tako svaki lajk zabilježava na stranici, ali i na pojedinom artiklu.

Na ovaj način kupci mogu vidjeti koji su najpopularniji artikli i što se zaista isplati kupiti, premda se lajkovi baziraju samo na slikama s obzirom na to da se na Facebook stranici ne nalaze detaljni opisi odjevnih predmeta.

Kako izvještava The Verge, brazilska podružnica nastoji premašiti popularnost "C&A" trgovina u Europi, pa je tako i nastala ova neobična ideja.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.