Agencija koja je osmislila reklamu u kojoj djevojka u školu odlazi u mini suknji napadnuta je zbog postavljanja "djece u seksualni kontekst": nakon što joj mlađi brat kaže da joj je tata poručio da u toj suknji neće ići u školu, djevojka je još malo zadigne i ignorirajući upozorenje izađe iz kuće.
Brojni kritičari po forumima reklamu su prozvali "pedofilnom" i optužili tvrtku za "eksploatiranje mladih djevojaka" ustvrdivši da scenarij nema nikakve veze s kruhom već vrlo direktno iskorištava seks za prodaju proizvoda, a ovlaštena agencija za standarde u oglašavanju ovog će tjedna proučiti sve zaprimljene žalbe, prije no što provede daljnju istragu, javlja Daily Mail.
Djevojku glumi 18-godišnja Tara Berwin, a njezinog brata devetogodišnji Lewis Hardaker.
Kingsmillov je glasnogovornik izjavio: "Reklama prikazuje razigranu interakciju tipičnog dana u obiteljskom životu i demonstrira naše razumijevanje modernih obitelji i njihovih potreba".