Foto: Shutterstock
Upravo su to napravili klijenti britanske putničke agencije Opodo. Ona je objavila popis najbizarnijih zahtjeva i pritužbi koje su primili od svojih putnika.
Tako se jedna dama požalila da je u Meksiku oštetila svoju manikuru tijekom sunčanja jer je na šljunčanoj plaži pored hotela bilo previše - šljunka.
Iako znaju kamo odlaze, u kakvim će klimatskim uvjetima boraviti i kakva je tradicionalna hrana zemlje u koju putuju, turiste to ne sprječava da se žale na to kako im je bilo previše vruće, a hrana je imala previše začina.
Neki očito vjeruju da putničke agencije mogu kontrolirati vrijeme. Jedan par tražio je povrat novca jer je tijekom njihovog dvotjednog medenog mjeseca na Maldivima jedno popodne padala kiša, a njima je rečeno da će ih svaki dan dočekati sunce.
Odlazak u zabavni park pokazao se kao traumatično iskustvo za jednog putnika koji je bukirao put za Floridu i u sklopu njega posjetio "Universal Studios". Po povratku je od agencije tražio povrat novca jer je jedna od vožnji u zabavnom parku studija (Incredible Hulk rollercoaster) bila "prestrašna".
Nervozna mušterija koja je putovala u Bukurešt tražila je savjet kako da se tamo obrani od vampira.
Putnici imaju puno problema kod odvajanja od svojih ljubimaca. Jedna žena tražila je da njezinu mačku iz teretnog dijela aviona presele u prvi razred, a jedan muškarac iz Brazila želio je znati treba li mu putovnica za njegovog pitona "kojeg želi vratiti u Amazonu njegovoj obitelji".
Nekima je hitno potreban atlas i lekcija iz zemljopisa. Putnik čiji je povratni let iz Velike Britanije u Miami otkazan pitao je agenciju može li umjesto toga Eurostarovim vlakom otputovati u SAD.