Foto: Aerie
AMERIČKA tvrtka koja proizvodi žensko donje rublje Aerie odlučila se na hrabar potez - snimiti editorijal sa svojim modelima, ali bez upotrebe Photoshopa.
Samo rijetki modni brandovi i još rjeđi časopisi objavljuju fotke ljepotica koje nisu naknadno digitalno obrađene, stoga je Aeriejev pothvat zaista nesvakidašnji, no samim time i hvale vrijedan pogotovo zato jer Aerie svoje reklame uglavnom usmjeruje na djevojke u dobi od 15 do 21 godine, a to su dakle srednjoškolke i mlade studentice - upravo ona dobna skupina žena koja najlakše pada pod utjecaj brojnih modnih kampanja koje promoviraju pretjeranu mršavost na granici s anoreksijom.
Jedna ovakva kampanja sigurno neće promijeniti svijet ni popraviti samopouzdanje brojnih tinejdžerica diljem svijeta, no Aerie je poduzeo odlučan korak pokazujući stvarne ženske obline te ljepotu prirodnog tijela, piše Huffington Post.