Screenshot: YouTube
POZNATA Bonbonova reklama "Moron" više se neće prikazivati u Cinestar kinima prije projekcija filmova, a zamijenit će je novi HT-ov reklamni spot pod nazivom "Štucanje".
"Moron" je, inače, bio jako dobro prihvaćen među publikom, ali i strukom - dobitnik je priznanja na festivalima IdejaX i Sudnji Dan.
No, od 6. rujna u kinima je krenuo novi animirani spot "Štucanje".
"Dugo nam je trebalo da se odlučimo zamijeniti "Morona" novom kreativom jer je od samoga početka emitiranja naišao na fantastične reakcije od strane posjetitelja kina, koji su u velikoj mjeri i ciljna skupina Bonbona; ipak, kako je Bonbon brend za mlade, dinamične ljude koji uvijek traže nešto novo, ove smo godine krenuli u izradu nove kreative", objašnjava Ana Leko iz Bonbon tima, prenosi Poslovni dnevnik.
"Štucanje" će u Cinestar kinima prikazivati do godine dana.