"CURA s Pelješca i Zagrepčanin stvorili hit proizvod, Hrvati ludi za njim", naslov je teksta iz prosinca prošle godine u kojem smo vam predstavili Mariju Antunović i Ivana Borca, ljude koji su od male pelješke slastičarnice i sladoleda u kojem su do tada uživali domaći i turisti došli do polica dućana po cijeloj Hrvatskoj.
>> Cura s Pelješca i Zagrepčanin stvorili hit proizvod, Hrvati ludi za njim
Jutros nam je iz Croccantina stigla još jedna lijepa vijest, a to je da će se njihovi sladoledi sad moći kupiti i u Sloveniji. Povodom širenja na slovensko tržište, a sigurni smo da će i ondje biti hit, porazgovarali smo s dvoje ljudi koji stoje iza trenutno jednog od najslađih domaćih brendova.
18 godina poznanstva, dani na zidiću
Ona se vratila na svoj rodni Pelješac, a on se nakon svog prvog posjeta odlučio tu i usidriti. Marija Antunović i Ivan Borac, predvodnici zanatskog sladoleda i idejni začetnici prvoklasnog ručno rađenog sladoleda u Hrvatskoj, primjer su kako se rad na kraju isplati.
"Croccantino sladoled je priča o obitelji, tradiciji, otočkim korijenima i strasti prema autentičnom okusu. U proizvodnji biramo samo vrhunske sastojke, pomno odabrane od lokalnih proizvođača, bez aditiva, umjetnih dodataka ili konzervansa. Svaki zalogaj ovog ručno rađenog sladoleda donosi puninu okusa i djelić doživljaja otočke tradicije", govore nam.
"Kada bismo ovu obiteljsku priču pretočili u brojke, ona bi izgledala ovako - 18 godina poznanstva, 15 godina ljubavi, 10 godina dijeljenja poduzetničke vizije, dvije djevojčice koje nestrpljivo očekuju dolazak treće", dodaju.
Prije deset godina, kada su krenuli sa svojom pelješkom pričom, nisu znali puno o samom sladoledu kao proizvodu, osim krajnjeg okusa koji žele postići. Provodili su dane na zidiću otočke rive i razmišljali o talijanskom gelatu koji do tada nisu imali prilike kušati nigdje u Hrvatskoj i htjeli su upravo takav donijeti na svoj otok.
Davali su im godinu, dvije prije propasti
Par mjeseci neprospavanih noći kasnije, pokrenuli su proizvodnju vlastitog sladoleda.
"Sjećam se našeg prvog predstavljanja sladoleda pred industrijom, ispred 30-ak vlasnika sladoledarnica iz Hrvatske. Bili smo najmlađi predstavnici tamo, puni entuzijazma i vjere u naš proizvod, ali i početničkog straha od velikog poslovnog svijeta. Tijekom ta dva dana, svatko s kim smo razgovarali, bez iznimke, predvidio nam je propast poslovanja zbog našeg načina rada", govori Marija pa dodaje:
"Neki su nam dali godinu, neki par, ali svaki od njih nam je predvidio neuspjeh. Bili smo zatečeni, nismo mogli povezati naše poslovne rezultate, red gostiju pred slastičarnicom i oduševljenje ljudi okusom našeg sladoleda s predviđanjima ljudi s višegodišnjim iskustvom u tom poslu. No odlučili smo vjerovati našem instinktu i braniti cijelim svojim bićem naš način rada i vrijednosti koje želimo dati našim kupcima. Vjerovali smo da toliki trud, rad i energija koje ulažemo mora donijeti dobre rezultate i privući ljude koji prepoznaju kvalitetu. Danas mogu s ponosom reći da smo u tome i uspjeli. I da, nikad više nismo otišli na takav skup", kaže nam. I eto ih sad, nakon cijele Hrvatske, u pohodu na Sloveniju.