Psihološka drama iz 2022. godine jedan je od najboljih filmova Paula Mescala

Foto: Profimedia

IRSKI glumac Paul Mescal najpoznatiji je većini po ulozi u Gladijatoru II, kao i filmovima Aftersun, All of Us Strangers i seriji Normal People. Međutim, ovaj glumac u svojoj karijeri ima i jednu psihološku dramu koja nije toliko poznata kao ranije navedeni projekti. Riječ je o drami Božja stvorenja (God's Creatures) iz 2022. godine koju su režirale Saela Davis i Anna Rose Holmer.

Radnja psihološke drame studija A24 smještena je u vjetrovitom irskom ribarskom selu, u kojem gledatelji prate priču majke Aileen O'Hara (Emily Watson) koja je rastrgana između zaštite sina Briana (Paul Mescal) i vlastitog osjećaja za ispravno i pogrešno. Laž koju je izrekla za zaštitu sina razara njihovu obitelj i čvrsto povezanu zajednicu u napetoj i emocionalnoj priči.

 

Scenarij za dramu napisao je Shane Crowley, a temelji se na priči koju je napisao s producentom Fodhlom Croninom O'Reillyjem. U filmu su još glumili Seán T. Ó Meallaigh, Declan Conlon, Steve Gunn, Marion O'Dwyer i brojni drugi irski glumci.

Film je oduševio kritičare

Božja stvorenja tek su četvrti najbolje ocijenjeni film u karijeri Paula Mescala prema rezultatima na Rotten Tomatoesu. Bolje su ocijenjeni filmovi All of Us Strangers, Aftersun i The Lost Daughter, svi s ocjenom više od 90 posto. Na petom mjestu nalazi se Gladijator II s trenutačnih 71 posto.

Ova drama na Rotten Tomatoesu ima odlične ocjene kritičara, prema njihovim recenzijama, visokih 90 posto. Ipak, osvrti kritičara dosta se razlikuju od onih gledatelja koji su filmu dali 57 posto na Rotten Tomatoesu. Na IMDb-u, Božja stvorenja imaju ocjenu šest od 10, a ako dosad niste pogledali film, to možete učiniti na Maxu. 

Helen O'Hara iz Empire Magazinea napisala je: "Mračan i suzdržan, ali snažne izvedbe i složena moralna dilema daju ovom filmu značajnu snagu unatoč tmurnom ugođaju."

"Božja stvorenja u konačnici je film o sudaru majčine odanosti i njezine moralne savjesti, a Watson briljira u prikazivanju kako ti instinkti sudaraju i vode prema zastrašujućem ishodu", napisala je kritičarka New York Timesa, Natalia Winkelman.

Kritičar David Rooney iz The Hollywood Reportera napisao je: "Uranjajući i kulturološki specifičan... Iako je drama ponešto prespora u zatezanju svog intenziteta, emocionalna snaga završnog čina itekako je značajna."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.