ELEKTRIFIKACIJA definitivno ne ide očekivanim intenzitetom.
Situacija ne zvoni na uzbunu, ali stvari definitivno nisu dobre. Istina, Fiat (još) ne gubi novac na prodaji 500e kao u slučaju prve generacije električnog modela, ali prodaja ipak posustaje. Kako izvještava Automotive News Europe, prodaje nije na razini očekivanja, a to bi moglo natjerati Fiat na neke neočekivane poteze.
Prodaja električnog posustaje
Stari dobri Fiat 500 pogonjen benzinskim motorom se i dalje prodaje na razini od 100.000 primjeraka godišnje, dok je prodaja novijeg električnog 500E počela posustajati sa 77.000 primjeraka godišnje u najboljim vremenima na sadašnjih 62.000.
Sada na sve to dodajte sve veću vjerojatnost kako se bliži trenutak kad će Fiat obustaviti prodaju klasičnog 500, dodatno potaknut novom europskom regulativom. Talijanski proizvođač je pritom kontaktirao dobavljače i samo tvornicu Mirafiori u kojoj se proizvodi 500e s upitom o mogućnostima povećanja proizvodnje na 175.000 primjeraka.
Hibrid sa 70 KS
Malo matematike i stvari postaju jasne kad se u jednadžbu uvrsti izgledna benzinska izvedba. Naime, mediji izvještavaju kako bi 1.0 benzinac u formi blagog hibrida sa 70 KS mogao završiti u novom Fiatu 500.
S novim motorom došlo bi i novo ime, pa bi na stražnjem poklopcu umjesto 500e pisalo 500g. Prvi primjerci na cesti mogli bi se pojaviti krajem iduće godine, a očekuje se kako bi bili bar 5000 eura jeftiniji od električne izvedbe.
Ovakve konverzije gdje električni model dobiva i izvedbu s klasičnim benzinskim motorom bi, nastavi li se ovakav trend na tržištu, mogle postati česta praksa i jedno od popularnijih rješenja u segmentu jeftinijih električnih modela.