PORSCHE će već iduće godine početi testirati novo gorivo na svojim automobilima.
U Porscheu se nikako ne mogu pomiriti da je motorima s unutrašnjim izgaranjem odzvonilo, a time i cijeloj jednoj kulturi zasnovanoj na supersportskim automobilima. Kao što smo već pisali, u Njemačkoj brojne kompanije već desetljećima rade na staroj ideji proizvodnje sintetičkog goriva. Točnije, optimizaciji proizvodnje, a sve kako bi se cijena takvog goriva mogla značajno sniziti i postati konkurentna ostalim gorivima.
Porsche tako planira već iduće godine početi testirati sintetička goriva na svojim automobilima, a sve kroz suradnju s brojnim kompanijama koje rade na razvoju nove generacije sintetskih goriva.
>> U Porscheu tvrde da će motori s unutrašnjim izgaranjem opstati, evo i zašto
Konzorcij kojeg uz Porsche čine Siemens Energy, AME, Enel i ENAP planira uskoro početi proizvoditi sintetičko gorivo na industrijskoj razini.
Otvaranje tvornice očekuje se 2022. godine, a njen kapacitet bi bio oko 55 milijuna litara goriva godišnje do 2024. godine. Zatim bi proizvodnja u naredne dvije godine bila udeseterostručena.
Prvi čovjek Porschea Oliver Blume je za britanski Autocar objasnio zašto ih toliko privlače umjetno dobivena goriva. "Njihova prednost je lakoća korištenja: e-gorivo se može koristiti u klasičnim motorima i plug-in hibridima, a moguće je koristiti i postojeću mrežu punionica“.
Pritom će Porsche nastojati testovima pokazati da performanse motora ne moraju nužno padati. Jedino što se smanjuje korištenjem e-goriva je manje emisija štetnih plinova.
Tvornica u Čileu će koristiti energiju vjetra za proizvodnju goriva koje će se dobivati iz metanola proizvedenog od vodika i ugljika iz zraka.