ODREĐENE nijanse sinonim su za prestižne brendove automobila.
Od ukupnog broja prodanih Lincolna tijekom prošle godine, 10 posto je plave boje.
Boja vozila može biti važno obilježje automobila, a za pojedine modele i upečatljivi simbol. Nekada su određene nijanse u bliskoj vezi s proizvođačima, pa izrada vozila u nekoj drugoj boji izgleda kao tvornička greška.
Ferrarijeva Rosso Corsa crvena jedan je od najboljih primjera. Lamborghini žute boje pojavljuje se češće od ostalih modela ovog proizvođača, a Audi RS je slavu stekao u Nardo sivom izdanju.
Upečatljive boje automobila nisu uvijek povezane s njihovim egzotičnim izgledom. Jedan od primjera je Lincoln i niz plavih nijansi po kojem su njegovi modeli poznati.
Nijansa plave boje (flight blue) postala je zaštitni znak Lincolna. Avijacija i koncept slobode inspirirali su dizajnere modela Lincoln Corsair i Lincoln Aviator. Zato su odlučili da najveći broj modela bude u nijansama plave boje, piše Carbuzz.
Psihologija boja utječe na ponašanje ljudi. Crvena donosi strast i uzbuđenje, pa je popularan izbor kada je riječ o brzim automobilima. Jedan od najpoznatijih primjera je Ferrari. Dizajneri Lincolna plavom bojom žele naglasiti opušteni luksuz, svojstven proizvodima njihove kompanije.
"Po temperamentu i temperaturi plava je jedna od hladnih boja u spektru. Donosi smirenost i opuštanje, stvarajući dojam tihe i hladnokrvne postojanosti", objašnjava izvršna direktorica Panton instituta boja Leatrice Elseman.
Lincoln nudi svoje modele u pet nijansi plave: Chroma Crystal, Blue Diamond, Flight Blue, Artisan Blue i Rhapsody.
Glavna dizajnerica boja i materijala Lincoln grupe kaže da plava boja stimulira povjerenje, spokoj, samopouzdanje i sklad. Nijanse plave se mogu vidjeti i u interijeru Lincolna, a ova opcija posebno je vezana za model Corsair. Riječi dizajnera nekada zvuče previše apstraktno, ali ne treba zanemariti njihove motive u odlučivanju o bojama automobila.