Vlasnik jednog Xiaomijevog električnog SU7 kaže da mu se auto pokvario samo dan nakon što ga je kupio.
Kinez je neugodno iskustvo doživio nakon svega 39 kilometara, objavio je. Kaže da ga je 5. svibnja vozio autoputom, svega dan nakon što ga je kupio u Xiaomijevom centru u provinciji Fuijan.
Auto mu se potom iznenada ugasio, a na instrument tabli je vidio upozorenje da će se auto zaustaviti te da treba zvati online podršku. Nakon toga pojavila se i druga poruka u kojoj je pisalo da je došlo do kvara pogonskog sustava te da se SU7 ne može prebaciti iz moda za vožnju u mod za rikverc.
Vlasnik želi isti, ali svi primjerci ovog modela već su rasprodani
Wen je stao pokraj ceste i pozvao vučnu službu, prepričava, a potom se čuo s distributerom koji nije mogao ustanoviti u čemu je problem. Xiaomijev SU7 tako će biti poslan u tvornicu na analizu i dijagnostiku. Međutim, Kinez ne želi isti, nego potpuno novi što je nemoguće jer svi primjerci ovog električnog auta već imaju vlasnika.
Xiaomi mu stoga namjerava vratiti puni iznos novca koji je dao za auto uz kompenzaciju za troškove.
Prodaja ide sjajno, ali kupci masovno prijavljuju probleme
Xiaomiju prodaja SU7 modela ide sjajno u Kini, ali brojni kupci su prijavljivali probleme nedugo nakon što su im automobili isporučeni. Među njima je i dotični Wen, koji si je kupio svijetlo plavi primjerak SU7 modela.
Nagađa se da je Xiaomi dosad proizveo nešto više od 10.000 primjeraka ovog modela koji je lansiran prije svega nekoliko mjeseci. Problemi su dosad prijavljivani u vezi laka, efikasnosti sistema prianjanja, kao i na AEB sustavu kočenja u hitnim situacijama koji prestaje raditi pri brzinama većim od 135 km/h.