MG se sprema dovesti novu, drugu generaciju svog popularnog električnog modela 4 u Europu, a najnoviji korak koji to potvrđuje je registracija dizajna kod europskih regulatornih tijela.
Ovaj hatchback druge generacije, koji se u Kini prodaje još od ožujka, značajno se razlikuje od prethodnika. Ne samo da je veći, već se ističe i potpuno novim dizajnom inspiriranim atraktivnim roadsterom Cyberster. Značajne promjene vidljive su i u unutrašnjosti, koja sada dijeli dizajnerske smjernice s novim i tehnički srodnim električnim crossoverom S5.
Prema informacijama britanskog Autocara, dolazak novog modela očekuje se vrlo brzo. Tome u prilog idu dvije činjenice: MG4 je već sada jedan od najprodavanijih modela marke, a proizvodnja prve generacije, koja se trenutno sklapa paralelno s nasljednikom, uskoro će biti obustavljena. Ipak, točan datum početka prodaje još nije poznat.
U usporedbi s aktualnim modelom, električni MG4 druge generacije osjetno je "narastao" kako bi popunio prazninu između postojeće "četvorke" i većeg modela S5. Dužina mu sada iznosi 4,4 metra, što je povećanje od 10 centimetara, dok je međuosovinski razmak produžen za 45 mm i sada iznosi 2,75 metara.
Stilski se novi MG4 snažno oslanja na kabriolet Cyberster, manji MG 3 te spomenuti S5 EV. To je najočitije na prednjem dijelu s tankim, agresivnim svjetlima te na stražnjem kraju, gdje se ističu svjetla u obliku strelica.
Prema dokumentaciji, novi model pokreće jedan električni motor snage 161 KS, što je blago smanjenje u odnosu na dosadašnjih 168 KS. Međutim, masa vozila značajno je smanjena i sada iznosi 1485 kg, dok je trenutni model s baterijom od 49 kWh težio 1620 kg.
Snagu osigurava litij-željezo-fosfatna (LFP) baterija čiji kapacitet još nije objavljen, no očekuje se da će nuditi doseg usporediv s 350 kilometara, koliko prelazi aktualni početni model.