USPRKOS rastu cijena i promjeni paradigme o sportski nastrojenim modelima kao V8 zvijerima, prodaja je sve bolja.
Najnoviji podaci ukazuju kako je oporavak tržišta automobila tijekom ove godine zahvatio sve domene. Kad je Europa u pitanju, to je uočljivo čak i u podsegmentu posebno atraktivnih premium sportskih automobila. Jedna marka je tu briljirala, ističe Motor1.
Pogađate, to je BMW čiji je M odjel u prvoj polovici ove godine i u Europi prodao čak 19.600 automobila. Vjerovali ili ne, to je rast od nevjerojatnih 58 posto. Pridodamo li svemu još 16.400 prodanih primjeraka u Americi, jasno je kako u BMW-u mogu biti itekako sretni.
I pritom govorimo o pravim M modelima, a ne onim (tek) sportskim izvedbama klasičnih modela, kao što je primjerice M340i. Tako je ogromni XM koji je pio predmet bojnih primjeraka kao jedan od najskupljih i najtežih BMW-a uspio dosegnuti prodaju veću od tisuću primjeraka, kako u Europi tako i u SAD-u.
Jednako zadovoljni mogu biti i u Mercedesu. AMG odjel bilježi ove godine prodaju od 13.700 primjeraka, što je plus od čak 57 posto. A najveći udio u prodaji je imao legendarni G, točnije G63, koji čini četvrtinu prodaje AMG-a.