Mercedes 500SL bio je skriven u garaži 42 godine, a sada konačno izlazi na svjetlo dana.
Pritom ne govorimo o nekom "barn findu" i zapuštenom primjerku koji je obnavljan. Naprotiv, ovaj je SL imao uvjete o kakvim mnogi mogu samo sanjati. Pune 42 godine proveo je u klimatiziranoj i odvlaženoj garaži.
Automobil je kupljen 30. studenoga 1982. godine, a vlasnik ga je odmah dovezao do svog doma, smjestio u garažu i ondje ga ostavio više od četiri desetljeća. Prema brojčaniku koji pokazuje 42 milje ili 67 km, ispada da je auto godišnje napravio nešto više od kilometra i pol.
Automobil je sada u vlasništvu britanske tvrtke SLShop, koja je objavila sve detalje o ovom izuzetno očuvanom primjerku.
Model 500SL, koji je 1980. lansiran za svjetska tržišta, tada je koštao 24.400 funti (danas više od 87.000 funti). Pokreće ga 5,0-litreni V8 motor s oko 240 konjskih snaga.
Ovaj konkretan primjerak bio je potpuno opremljen, s dodatnim značajkama kao što su klima-uređaj, grijana sjedala, kočnice s ABS-om, kožna unutrašnjost, stražnja sjedala i boja Blue Green Metallic. Opcije su tada dodale još 2.331 funtu na cijenu, što bi danas iznosilo više od 8.300 funti.
Mercedes je i danas u izvrsnom stanju, bez ikakvih tragova korozije, a motor i ispušni sustav još su premazani Waxoyl zaštitom. Na karoseriji se nalaze sve originalne tvorničke naljepnice, a automobil dolazi s izvornom prodajnom dokumentacijom i nedovršenim registracijskim obrascima.
500SL nije rijedak automobil, ali primjerci u savršenom stanju i s tako malo prijeđenih kilometara su prava rijetkost i kao takvi su iznimno traženi među kolekcionarima. A to onda podrazumijeva i velike iznose.
Predstavljen 1971. godine kao nasljednik modela W113 Pagoda, ovaj automobil spojio je eleganciju luksuznog grand tourera s izdržljivošću tenka. Mercedes je 1986. godine osvježio model, kada je uveden učinkovitiji motor. Model 500SL proizvodio se do 1989. godine, kada ga je naslijedila R129 generacija, čime je okončana gotovo 20 godina duga era modela R107.
Tvrtka je otkrila da je automobil kupio gospodin Hough, kojeg opisuju kao "povučenog i ponosnog gospodina". On se još prije 15 godina obratio SLShopu s idejom da oni jednog dana postanu skrbnici njegova automobila.
Direktor i osnivač SLShop-a, Sam Bailey, izjavio je: "To je, jednostavno rečeno, vremenska kapsula. Ovaj automobil nikada nećemo ponuditi na prodaju. Umjesto toga, postavit ćemo ga u stalni, klimatizirani izložbeni prostor u Stratford-upon-Avonu, kao posvetu viziji gospodina Hougha i budućnosti zajednice ljubitelja klasičnih automobila."
Tvrtka planira omogućiti da se ovo netaknuto djelo automobilske povijesti povremeno izloži i u Mercedes-Benz Worldu, gdje će ga moći vidjeti šira javnost.