NISSAN Qashqai je jedan od začetnika segmenta kompaktnih crossovera, a u svojem trećem izdanju nasljeđuje veliki uspjeh prethodnika – čak tri milijuna prodanih primjeraka u Europi i preko pet u svijetu.
Kao što smo već konstatirali, Qashqai je u novom izdanju zadržao karakter prethodnika, ali u vrlo modernom pakiranju. I većem, jer nova generacija bilježi plus u sve tri dimenzije, pa tako sada u duljinu mjeri 4425 m, širinu 1838 mm, a visinu 16356 mm. Plus od par centimetara će se osjetiti i u kabini, posebno zbog većeg razmaka između osovina kao posljedice preuzimanja nove CMF-C platforme. Ukupno govorimo o 11 boja karoserije, pet dvobojnih kombinacija i gami naplataka promjera do čak 20 cola.
Najveći pomak u prostornosti osjeća se straga gdje su tri centimetra više za koljena, ali i oko centimetar i pol u predjelu glave. Lakše se i ulazi zahvaljujući većem kutu otvaranja vrata, a na raspolaganju je i više mjesta u gepeku – osnovnih 480 litara.
Kvalitetniji materijali odlično se nadovezuju na povećani komfor, a ne treba ni zanemariti velike dosege digitalizacije. Kokpit mjeri 12.3 inča, multimedija 9 inča, a head-up zaslon čak 10.8 inča. Na sve dodajmo Nappa kožu, premium HiFi sustav i slične dodatke.
Ponuda motora ne uključuje dizelaše, ali kreće opako. 1.3 DIG-T nudi 140 KS i 240 Nm u slabijoj te 158 KS i 260 Nm u snažnijoj izvedbi. U formi je blagog hibrida, ali snažniji opcijski dolazi i s AWD pogonom i CVT mjenjačem. Tu je i e-Power hibrid s 1.5 turbobenzincem koji služi generatorskom radu. Ima 190 KS, a pogon je prednji.
Konačno recimo kako prodaja na hrvatskom tržištu kreće u lipnju, a cijene još nisu poznate. Njemački mediji nagađaju kako će cijena rasti, i to s tamošnjih 27.200 eura kod starog modela na početnih 29.000 eura kod nove generacije.