POLOVICOM prošlog stoljeća u Americi su nastali neki od najmoćnijih automobila koji su odmah ušli u legendu. I Europa je pokušala nešto slično.
Dok su Ferrari i ostatak društva samostalno razvijali V12 motore, manje tvrtke su se služile daleko jednostavnijom tehnikom. Bilo je dovoljno da direktor telefonski kontaktira nekog od američkih giganata i motor bi im uskoro stigao na adresu.
Peter Monteverdi je birao kao Bristol i Jensen, a to znači da se redovito obraćao Chrysleru. Švicarski prodavač automobila se tijekom 1960-ih upustio u maloserijsku proizvodnju automobila. Bili su to doista posebni automobili na kojima se nije štedjelo. Dizajn bi bio prepušten talijanskim majstorima kao što su Frua i Fissore, dok bi iz Amerike stigla konjica, Chryslerov big-block motor.
>> Galerija i opis: Monteverdi 375/4
Dva Monteverdija ponuđena su na aukciji kuće Bonhams, a radi se o vrhunski očuvanim primjercima. Prvi je 375/4, velika limuzina koja je ime dobila po snazi motora i broju vrata. Pokretan 7.2 litrenim motorom, bio je to i ostao poseban automobil bez prave konkurencije na europskom tlu.
100 km/h hvatao je za 6.9 sekundi i vozio sve do 250 km/h. 1970. godine bila je to najbrža limuzina na svijetu. Ovisno o izvoru, proizvedeno je između 28 i 35 primjeraka, a ovaj bi mogao postići cijenu od 140.000 CHF.
>> Galerija i opis: Monteverdi 375S Coupe
Druga opcija je koju godinu stariji Monteverdi 375 S, coupe na čijem popisu vlasnika je i Jay Leno. Mogao bi postići cijenu od 110.000 CHF. U svakom slučaju težak izbor za nekog tko voli i može si priuštiti ovakav djelić povijesti automobilizma.