U ALFI su odlučili dodatno ušminkati Tonale i tako još malo sakriti srodstvo s nekim drugim modelima iz koncerna Stellantis.
Alfa Romeo je obnovio model Tonale, donoseći mu suptilne, ali značajne stilske i tehničke nadogradnje. Crossover sada ima redizajniranu prednju masku, nove naplatke te blago izmijenjen interijer.
Zanimljivo je da se u američkoj verziji više neće nuditi plug-in hibridna opcija. Naime, prodaja modela Tonale u Sjedinjenim Američkim Državama pala je za čak 23 posto, a novim redizajnom tvrtka pokušava zaustaviti taj negativni trend.
Obnovljeni Tonale dobiva izraženiji izgled zahvaljujući novoj prednjoj maski s udubljenim "scudetto" oblikom, inspiriranom legendarnim modelom 33 Stradale. U masku su sada ugrađene horizontalne linije i crni obrub.
Osim toga, sada ima agresivniji prednji branik i kraći prevjes, a proširen je i trag kotača. Kupci mogu birati i između novih boja karoserije, i to Rosso Brera, Verde Monza i Giallo Ocra. Nudi se i opcija kontrastnog crnog krova.
Iako je većina unutrašnjosti zadržana, Alfa Romeo ističe korištenje kvalitetnijih materijala i novih kombinacija boja. Uveden je kontrastni šav na armaturnoj ploči, vratima i središnjem naslonu za ruku, a prvi put je moguće naručiti interijer u crvenoj koži.
Europska verzija ima i redizajniranu središnju konzolu te novi rotacijski izbor mjenjača.
Ponuda uključuje 1,5-litreni četverocilindrični Turbo VGT hibrid (48V) sa 175 KS uparen sa sedmostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i pogonom na prednje kotače. Dostupan je i 1,6-litreni dizel motor sa 130 KS i šesterostupanjskom automatikom.
Plug-in hibrid ostaje u ponudi za Europu, s dvije izvedbe snage – 190 KS i 270 KS. Uključuje i Q4 pogon te šesterostupanjski mjenjač.
U Sjedinjenim Državama Tonale će nuditi samo benzinski 2,0-litreni turbobenzinac s 268 KS i 400 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi putem devetstupanjskog automatskog mjenjača i sustava pogona na sve kotače.
Plug-in hibrid, koji je do sada razvijao 285 KS i omogućavao vožnju do 53 kilometra samo na struju, ostaje samo u Europi.
Ponuda opreme sada je jednostavnija i obuhvaća tri verzije.
Tonale Sprint dolazi s LED svjetlima, crnim sjajnim detaljima, 18-inčnim naplatcima, aluminijskim papučicama i tkaninom presvučenim sjedalima s kontrastnim šavovima i logom Biscione.
Tonale Veloce nudi luksuzniji pristup. Ima adaptivni ovjes, 19-inčne naplatke, crvene Brembo kočione čeljusti, električna vrata prtljažnika s otvaranjem bez ruku te perforirana kožna sjedala s ventilacijom.
Sport Speciale je posebna, sportski naglašena izvedba s jedinstvenim srebrnim detaljima, 20-inčnim naplatcima s tri otvora i crnim Brembo čeljustima. Unutrašnjost je ekskluzivno presvučena crno-bisernom perforiranom Alcantarom, uz armaturnu ploču obloženu istim materijalom.
Osvježeni Alfa Romeo Tonale stiže u salone krajem ove godine, a više informacija bit će objavljeno bliže lansiranju.