Evo koliko je pala prodaja električnih automobila u Njemačkoj

Foto: Tesla, VW

ELEKTROMOBILNOST je izgubila jednu godinu. 

Tako analitičari doživljavaju godinu koja je iza nas. Naime, dok su Amerika i Kina zabilježile rast popularnosti električnih vozila, prodaja je u Njemačkoj bila u padu. Posljedice ukidanja povlastica na kupovinu električnih vozila su se itekako osjetile, a posebno jak udarac zabilježili su njemački proizvođači. 

Tijekom prošle godine u Njemačkoj je prodano 380.609 električnih vozila, što je pad od čak 27.4 posto u odnosu na godinu prije. Time se tržišni udio električnih vozila smanjio na 13.5 posto. 

Uzlet hibrida

Istovremeno je prodaja hibrida drastično porasla. Prodano je 947.398 primjeraka, što je rast od 12.7 posto u odnosu na godinu prije. Time su hibridi zauzeli tržišni udio od 33.6 posto. Osjetno skuplji plug-in hibridi zabilježili su plus od 9.2 posto s prodajom od 191.905 primjeraka. 

I dalje je benzinski pogon prvi izbor Nijemaca. Prošle godine su kupili 991.948 primjeraka, što je plus od 1.4 posto u odnosu na godinu prije. Tržišni udio benzinaca je 35.2 posto. Preostalih 17.2 posto udjela otpada na dizelaše koje je izabralo 483.261 kupaca. 

Uzlet Volkswagena i pad Tesle

Gledano po markama, Volkswagen je i dalje njemački broj 1. S 536.888 prodanih automobila zabilježio je porast od 3.4 posto te je osvojio 19.1 posto tržišta. Da, svaki pet prodani auto u Njemačkoj dolazi iz Volkswagena. 

S obzirom na uzlet hibrida jasno je kako je Toyota osjetno popravila svoje pozicije. Prodaja je skočila 27 posto. Međutim, najveći rast bilježi Peugeot s plusom od 44 posto i 67.454 primjeraka. S druge strane, među premium igračima BMW je zadržao isti rezultat, Mercedes je u u padu 7 posto, a Audi u minusu 18.1 posto. 

S druge strane, prodaja Tesle je drastično pala. Prodali su tek 37.574 primjeraka, što je pad od čak 41 posto. Još gori pad bilježi Polestar s minusom od 49.1 posto. Gotovo jednak pad zabilježili su premium igrači poput Aston Martina (-46%) i Maseratija (-48.3 %).

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.