NAKON Volkswagena svoj logo mijenja još jedan njemački proizvođač.
S premijerom novog i4 njemački je proizvođač pomalo stidljivo predstavio i novi logotip marke. Propeler je i dalje tu, ali u radikalno izmijenjenom obliku. U BMW-u su odlučili znak modernizirati na sličan način kao rivali u Volkswagenu – pojednostavili su ga.
Takvom modernizacijom žele se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu. "BMW postaje marka uz koju se povezuje. Stari crni prsten je prvi put uklonjen, a sada novi logo zrači otvorenošću i jasnoćom", rekao je Jens Thiemer, viši potpredsjednik u BMW-u.
Paralelno s glavnim logom bit će modernizirani i logotipi M odjela, kao i podmarke "i''. Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po njihovom mišljenju izgleda puno modernije. Dobra je vijest da neće postati obična naljepnica, već će i dalje na autu imati debljinu, odnosno 3D finiš.
>> Znate li što prikazuje BMW-ov logo? Iznenadit ćete se
Podsjetimo, ovo je šesti put da marka mijenja svoj logo. Zadnji put je to učinila 1997. godine. Međutim, ova je promjena jedna od najradikalnijih dosad i prva koja izbacuje crni prsten.